درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 05:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50356صفحه نخست » شنبه، 5 شهریور 1401 - 07:36
هواوی به‌همراه شرکای خود اولین مؤسسه تحقیقاتی متاورس چین را تأسیس کرد
نویسنده: مجتبی بوالحسنی - سازمان تحقیقاتی متاورس چین شامل یک کمیته‌ی دانشگاهی خواهد بود که متخصصان ملی و بین‌المللی در آن می‌توانند راهکارهای نوآورانه را در کشور رهبری کرده و آن‌ها را جذب کنند. پروفسور ژائو زینگ، مدیر پایگاه آزمایشی، ریاست این مؤسسه را برعهده خواهد داشت، درحالی‌که مدیران دانشگاه فودان و چین به‌عنوان مشاوران ارشد در آن فعالیت خواهند کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| هواوی اخیراً با همکاری دانشگاه فودان و شرکت سازمان دیگر، تلاش‌هایی برای راه‌اندازی اولین موسسه‌ی تحقیقاتی متاورس چین انجام داده است.

متاورس فناوری نوآورانه و جامعی است که تعامل دنیای مجازی-واقعی را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. منطقه‌ی چین درحال‌حاضر یک مرکز نوآوری مشترک متاورس و تعامل واقعیت مجازی در شانگهای دارد که چند ماه قبل راه‌اندازی شد، اما ایجاد موسسه‌ی تحقیقاتی جدید، درواقع گام دیگری در حوزه‌ی متاورس در سطح گسترده‌تر محسوب می‌شود.

با توجه به آنچه اشاره شد، موسسه‌ی جدید هواوی، چگونه به‌عنوان اولین نهاد تحقیقاتی متاورس منطقه‌ای شناخته می‌شود؟ این سازمان غیر از تجربه‌ی مجازی، برنامه‌هایی برای تحقیق‌وتوسعه‌ی دولت‌های منطقه‌ای و محلی انجام می‌دهد و به‌همین دلیل از آن به‌عنوان اولین موسسه‌ی متاورس در سطح استانی و شهری شانگهای یاد می‌شود.

به‌نوشته‌ی HuaweiCentral، علاوه‌بر هواوی و دانشگاه فودان، شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز به توسعه‌ی موسسه‌ی تحقیقاتی متاورس چین کمک کرده‌اند که ازجمله می‌توان به واحد بازی‌های تعاملی Tencent، شرکت بازی‌سازی Epic Games، شرکت China Mobile Migu و دانشگاه‌ پکن، ژجیانگ، Renmin و غیره اشاره کرد.

متاورس و راهکارهای جدید در حوزه‌ی فناوری

متاورس توزیع‌کننده‌ی ادغام راهکارهای مجازی در دنیای واقعی است و فرصت‌های متعددی در بُعد اجتماعی، محتوایی، بازی و سناریوهای رسمی برای افراد به‌ارمغان می‌آورد. توسعه‌دهندگان با فناوری پیشرفته، تکنولوژی‌هایی مثل بلاک چین، برنامه‌های کاربردی اینترنتی و اشکال اجتماعی را برای بهبود این پلتفرم شگفت‌انگیز، ادغام کرده‌اند.

سازمان تحقیقاتی متاورس چین شامل یک کمیته‌ی دانشگاهی خواهد بود که متخصصان ملی و بین‌المللی در آن می‌توانند راهکارهای نوآورانه را در کشور رهبری کرده و آن‌ها را جذب کنند. پروفسور ژائو زینگ، مدیر پایگاه آزمایشی، ریاست این موسسه را برعهده خواهد داشت، درحالی‌که مدیران دانشگاه فودان و چین به‌عنوان مشاوران ارشد در آن فعالیت خواهند کرد.

سایر بخش‌های شرکتی در سراسر جهان به‌آهستگی درحال راه‌اندازی فناوری متاورس هستند. از طرف دیگر، این روند، گام جدیدی محسوب می‌شود که به‌تدریج به توسعه اقتصاد دیجیتال و همچنین رفاه کاربران کمک خواهد کرد.

 

منبع: zoomit

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد